Gitarová výuka - konzultácie - workshopy

Nová sekcia na diskusnom fóre "Gitarová výuka - konzultácie - workshopy"

Obsah fóra GuitarMania Gitary Kúpa elektrickej gitary

Kúpa elektrickej gitary

...akustické, elektrické a iné

Poslať 02 Jan 2015, 12:17
DOMINO321 nováčik
nováčik

Zdravím
Som začiatočník a hrajem na akustickú gitaru asi 4 mesiace a uvažujem nad kúpou elektrickej gitary do 140€ keďže veľa peňazí nemám, chcel by som hrať metal, rock, punk ale aj hocičo iné ale metal a rock je najdôležitejši, bol som aj vo viacerých obchodoch aj na nete som pozeral a celkom sa mi zapáčila gitara Jackson JS11 Dinky a Cort X-1 lenže v obchode majú problém s dovozom gitár Cort čo je škoda...
Jeden predavač mi odporúčal nejaký set značky SX (strat 3 krat single, floyd rose kobylka, 10W kombo od SX a popruh puzdro a ostatné veci okolo toho), lenže sa bojím či single budu vhodne na metal a ešte k tomu tie najlacnejšie...
Neviem sa poriadne rozhodnúť :(
Čo by ste mi poradili z týchto gitár? Popripade z iných lacných modelov iných značiek?

Poslať 02 Jan 2015, 19:37
marianguitar Obrázok užívateľa
V.I.P.
V.I.P.

Obrázky: 327

Píšeš: "set značky SX (strat 3 krat single, floyd rose kobylka, 10W kombo od SX a popruh puzdro a ostatné veci okolo toho)",
osobne pochybujem že v tom sete je gitara s Floyd Rose tremolom. Ak áno pošlo link, lebo tomu neverím.

A na začiatok gitara s Floyd Rose nie je vhodná, vysvetľovať by bolo na dlho.

Čo sa týka SC snímčov, no sú slabšei a pri samostatnom použití vrčia. Mohol by si vyskúšať SSH systém. Môžem ti ponúknuť takú gitarku za 99 EUR s tým, že by som vedel zariadiť úpravu sedlového pražca za valivý, čo zlepší oveľa reakciu na ladenie. S dorábkou by to stálo 129 EUR, dva single + humbucker pri kobylke, vhodne na rock a metal :)

Upravený a nastavený kus.

Poslať 02 Jan 2015, 19:53
DOMINO321 nováčik
nováčik

Pomylil som sa nebol to Floyd Rose...