Gitarová výuka - konzultácie - workshopy

Nová sekcia na diskusnom fóre "Gitarová výuka - konzultácie - workshopy"

Obsah fóra Sebarealizácia Opravy & servis, úpravy & tuning DROP B, DROP A

DROP B, DROP A

...máte niečo pokazené? Potrebujete niečo upraviť alebo opraviť? Spolu prídeme na nejaké riešenie.

Poslať 17 Mar 2011, 21:26
BielyNahac nováčik
nováčik

Dobrý deň, som velký odchovanec na KoRn muzike, na gitare som začiatočník. Mám gitaru Jolana Jantar (http://www.jolana.info/jantar/jantar.html).
Túto gitaru mám v pláne vymeniť, keď si vychytám už hranie, za inú. Naj. za 7strunovu koli hrubému soundu.
Touto témou mierim k tomu, rád by som zahral na svojej Jolane drop b aj drop a, len pri takom podladení už mák struny dosť uvolnené. Takže najnižší drop dám drop c. Chcel by som hrať drop b, koli koRnu, lebo skúšam si ich treky a scem aby to znelo rovnako. Dalo by sa s tým neco poriešiť?nejaký upgrade. Napr výmena kobilky alebo tak...Ďakujem za radu.
Cením si.
Piešťany

Poslať 17 Mar 2011, 21:40
styrioci Obrázok užívateľa
ADMIN

daj si tam hrubsie struny. 12-ky nejake alebo hybridy 12-60, 12-62 alebo nieco podobne
Obrázok

Poslať 17 Mar 2011, 21:55
BielyNahac nováčik
nováčik

Starý, veru mám 12ky a nestačí to, počul som, že kobilka by tomu pomohla, no neviem, ja ešte nemám tieto veci vychytané, preto prijmem každú radu..

Poslať 17 Mar 2011, 23:31
spyros inventár
inventár

12tky by mali stacit, teda aspon mne zatial stacia. Potom skus ist do barytonovej gitare, resp. v pripade Kornu do 7-strunky.
MusicMarket.sk - tvoj najoblubenejsi eshop :-)
Terazky hram: Fender Telecaster 52 Vintage, Fender Telecaster Jim Root, Tokai LesPaul Reborn

Poslať 18 Mar 2011, 08:02
BielyNahac nováčik
nováčik

Mám struny 12-54 Dunlop.
Ladím podla ladičky, najprv si nahodzím drop d,c...pak z drop c dam 2,3 flats zaleži čo scem za drop či B A, ale struny sú veľmi uvolnené, ladička už nechytá.

Poslať 18 Mar 2011, 10:08
Ondskan Obrázok užívateľa
stály inventár
stály inventár