Gitarová výuka - konzultácie - workshopy

Nová sekcia na diskusnom fóre "Gitarová výuka - konzultácie - workshopy"

Obsah fóra Ostatné Rada pri kúpe Kupujeme novú gitaru - alebo praktické rady pri kúpe gitary

Kupujeme novú gitaru - alebo praktické rady pri kúpe gitary

...chcete niečo kúpiť? Nechajte si poradiť a zvážte tú najlepšiu možnosť

marianguitar Obrázok užívateľa
V.I.P.
V.I.P.

Obrázky: 327

Ako na to ak som začiatočník, neskúsený a rozhodol som sa kúpiť si gitaru? Každá rada dobrá, pravda milí začiatočníci?!
Naposledy upravil marianguitar dňa 04 Jún 2007, 23:12, celkovo upravené 1

Poslať 20 Máj 2007, 16:08
GM_viktor Obrázok užívateľa
inventár
inventár

Kupujeme elektrickou kytaru

Pro hraní na elektrickou kytaru je nutné si uvědomit, ?e samotná kytara ke hraní nestačí. Předev?ím musí být kytara zapojena do zesilovače s reproduktorem a neobejdete se bez drobností jako je kytarový řemen, trsátka, obal, kabely apod. V?echny věci lze sehnat nějak provizorně, levně nebo draze, to je myslím jasné. Tak?e pokud chcete začít hrát, je nutno počítat s penězi nejen na kytaru, ale i na ten zbytek.

Guitar packages
Momentálně, kdyby se mě někdo zeptal, co si má koupit, aby mohl hrát na elektrickou kytaru, doporučil bych mu "kytarový balík". Ty vyrábí několik firem (i značkové).. V balíku najdete v?e co potřebujete a co jsem popsal vý?e, tak?e stačí rozbalit, zapojit a mů?ete hrát. Balíky se dají pořídit u? od 5000 Kč, co? samozřejmě znamená, ?e kvalita jednotlivých věcí v balíku je nízká. To ale nemění nic na tom, ?e opravdu stačí rozbalit krabici a hrát. Je to jednoznačně nejrychlej?í, nejspolehlivěj?í a nejlevněj?í způsob, jak se pustit do hraní. Praktiky začínajících kytaristů jsou takové, ?e shánějí něco, přes co se dá hrát po v?ech čertech, pak jim ty zesilovače hoří apod. V balíku nejdete v?e, v?e je nové, navíc záruka apod. Osobně vřele doporučuji a lituji toho, ?e kdy? jsem začínal hrát, tak nic takového neexistovalo.

Kupte, co nejlevněj?í kytaru